lørdag 18. august 2012

Venner

Hei
I dag har eg laget kort til en venn. Har gått ut fra fargene i ukas utfordring hos Sketchy Colors - fersken, rød og gul. Litt uvanlig fargekombinasjon for meg, men resultatet blei ganske ok syns eg :-)


Har brukt brun og fersken bazzill og mønsterark fra Maja Design


Motivet er et eg har hatt liggende ferdig fargelagt lenge, husker ikkje hvor eg har fått det fra
Pynta med div blomster, charms og halvperler
Teksten er fra et rub-on ark fra Norsk Stempelblad 


Baksiden av kortet med vennetekst
Tag inni til å skrive hilsen på

Legger dette inn hos Sketchy Colors

Ha ein fortsatt fin dag :-)

1 kommentar:

  1. Kjempeflott kort Anna Kristine!!
    Tusen takk for at du deltar i Sketchy Colors sin utfordring!!
    Klem fra Jannhild

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg :)